Laatu merkitsee

Mitä laatu merkitsee yritystoiminnassasi? Miten viestit laadusta asiakkaillesi? Tiedätkö miten laatu vaikuttaa palveluyrityksen tarjouskilpailupisteytyksiin? Yrityksen laatu- tai toimintakäsikirja 9001/2015 määrittelee, mitä laatu merkitsee yrityksesi toiminnassa. Monilla toimialoilla se on myös menestyksellisen toiminnan edellytys.

Laatukäsikirja

Yrityksen laatukriteerien ja toimintatapojen kirjaaminen käsikirjaksi yhtenäistää ja tehostaa toimintatapoja ja tuo laadun olennaiseksi osaksi yrityskulttuuria.

Apua eri vaiheissa

Autamme mm. seuraavissa laadun osatekijöissä:

  • Palveluyrityksen laadun varmistaminen
  • Laatu- tai toimintakäsikirjan suunnittelu ja toteutus
  • Vastuullisuusohjelmat ja dokumentaation laatiminen
  • Viestintä- ja vuorovaikutustaidot asiakaspalvelutyössä

Ota yhteyttä

Soita tai laita sähköpostia.